Mo' problems

Okej...
Tjugo dagar sedan jag senast skrev. Sedan dess har jag legat på en solstol i Thailand och mått väldigt bra. Väldigt bra betyder oftast väldigt mycket onyttigheter när man har semester - så också i det här fallet. Gud måste dock ha ett gott öga till mig, eftersom jag inte gått upp särskilt mycket, knappt fyra hg.

Nu är det såhär att jag den senaste tiden har fått värre problem än min övervikt: förhållandet med sambon är påväg åt fanders. Vi har varit tillsammans i över tre år nu, bott tillsammans i ett och ett halvt och nu finns det inte så mycketmer än vänskap kvar mellan oss. Känns det som - vem vet vad som är rätt att göra i sådana här situationer? Det har varit dåligt fram och tillbaka men nu känns det som det slagit ro i ett konstant dåligt läge. Och precis när vi fått ett förstahandskontrakt som vi flyttar in i på lördag...

Jag har startat en break up-blogg där jag tänker skriva av mig helt ocencuerat. Förmodligen är det där jag finns i fortsättningen. Kan hända att denna också får liv igen, men jag måste fokusera på att rätta ut mina kärleksbekymmer i första hand och får ta beach -08 vid ett senare tillfälle.

Ni som är intresserade av att hänga på till den nya (och mer deprimerande) bloggen är välkomna att lämna en rad och mejladress i kommentarsfältet!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men AJ då!!!! Låter ju jättejobbigt!! *kramar om*
Fortsätter gärna följa din blogg men känn dig inte tvungen om du inte vill!!!
kramis Helena

2008-04-23 @ 22:23:59
URL: http://leetaah.wordpress.com
Postat av: Linda

Hej gumman! Usch va jobbigt det låter.. men jag hänger gärna med till nästa ställe om jag får! :)

2008-04-25 @ 16:02:54
URL: http://www.myshrinksays.net
Postat av: miss xl

Välkommen tilbaka!
Känner igen mig i lite av vad du säger. Vårat förhållande har också hamnat lite på "vänskaps förhållande", trots det så älskar jag ju han så inni norden! Krångligt dilemma det där... Jag hakar gärna på för att läsa vad du upplever.

Har haft en svacka med viktminskningen men tänkte köra nya tag imorgon, haka på utmaningen! :)

2008-05-04 @ 18:34:34
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0