Aaaaah

En vecka kvar till thailändsk strand, sovmorgnar, promenader längs stranden och bikinipremiär (ryyyys). Jag har tagit 30-40 minuter långa promenader varje morgon den här veckan och i dag lite längre eftersom jag jobbar kväll och inte börjar förrän klockan tre.

Så nu ska jag dra igång med min favoritsysselsättning när jag har fria förmiddagar på vardagarna: slänga på en ansiktsmask, göra te och ta en frukt och sätta på något schysst på tv:n. Självklart drar jag ned persiennerna lite och har mysbyxor på mig...

Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅÅh, avundas dig... var på Koh Samui o Koh Phangan.. Var jättehärligt (trots ett jobbigt regnväder som varade i 3 hela dagar när vi kom dit)..
Hoppas du får det superhärligt!!!! (och jag veeet... det är HEMSKT att det ska snöa här i sthlm nu!! det ska ju vara VÅR!!!)
kramis

2008-03-28 @ 23:33:55
URL: http://viktigsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0