Mer crazy

Och nu blir jag tokig på H&M också. Skuttade formligen vägen hem efter att ha hämtat ut ett efterlängtat paket med sommarkläder inför Thailand-resan. Och nu är allt - för stort! Hur sjutton kan det vara för stort? Tydligen är jag inte en large trots att jag mätt noggrant på alla kroppsdelar som är involverade. Linnena är för stora, den snygga jeanskjolen är lite för stor och vi ska inte ens prata om de vida svarta brallorna. De kommer trilla av.

Nu får jag skicka tillbaka minst fyra plagg. Och vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Kommentarer
Postat av: Helena

men SHIT det är ju skiiiitbra :-D
Klart du ska vara glad!! bara du hinner få kläderna i Medium innan resan!! :-)
När åker ni? O vart i Thailand?? (var där i november - på Koh Samui och Koh Phangan)...
/helena

2008-03-26 @ 14:04:02
URL: http://viktigsida.blogspot.com
Postat av: Elin

Helena: Vi åker den 7:e, till Bangkok, Hua hin och kanske Koh Samet. Jag håller på att längte ihjäl mig här, särskilt sen det började snöa i Sthlm... :)

2008-03-28 @ 11:34:23
URL: http://giproject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0