GI-projektet

Jag skulle kunna skriva att den här måndagen är första dagen i mitt nya liv. Tyvärr är det lite väl klyschigt för min smak, så jag struntar i det. Istället nöjer jag mig med att konstatera att jag i går nådde en al time high när jag ställde mig på vågen.

81.0 kg

Jag har undvikit den där apparaten ganska länge nu, mest eftersom jag anat vart åt det barkat men inte vågat fejsa det och därför struntat i det. Jag tycker det känns som det var rätt nyligen jag precis gått ned till 70 kilo, kände mig supersnygg och kunde ha alla mina byxor igen. Sanning är dock att det var snart 2,5 år sedan - precis när jag blev tillsammans med min kille.

För någon vecka sedan köpte jag en bok om GI som jag nu börjat läsa. De här två veckorna som är kvar av året ska jag testa lite lätt (med tanke på att det är jul snart) och den 1 januari börjar jag på allvar. Den här bloggen blir mitt sätt att hålla ordning på hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0