Ååååååh!

Jag vet att jag är ganska (läs: väldigt) otålig av mig, men nu börjar jag lessna på allvar.
Eftersom vi ska på bröllop i helgen och blir borta hela helgen (och förmodligen kommer äta något som jag egentligen inte borde) ville jag bara provväga mig innan för att se någon typ av riktlinje och likt förbannat står jag still och stampar på samma ynka lilla hekto.

Vad gör jag för fel? Äter jag för mycket? Äter jag för lite? Tränar jag för dåligt? Jag blir så ledsen av att se alla andra runt omkring mig rasa i vikt och böckerna och artiklar lova att kilona försvinner BARA genom att man äter rätt. Alltså måste jag göra fel?!??

Det här funkar ju inte på mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kanske äter för lite?? Hur mkt tränar du/rör du på dig? Om du äter för lite sparar kroppen på fettet eftersom den förbereder sig för en eventuell svält.. (dum stenålderskropp)..
Prova GI-Viktkoll ett tag o se om det hjälper... Där kanske du kan se var felet ligger?
Sen får du ju tänka på att ibland ligger man still.. ibland händer det ingenting på vågen.. hur är det med fettprocent och muskelprocent? har du mätt det?? Eller mätt dig själv? du kanske har minskat i mått på kroppen men inte i vikt eftersom du byggt muskler???
Kämpa på.. försök göra anteckningar så du ser vart du äter fel...

2008-02-01 @ 21:12:29
URL: http://viktigsida.blogspot.com
Postat av: miss xl

Ge inte upp, du gör säkert ingenting fel. Platåerna kommer man aldrig undan, men det vänder nog snart. :)

2008-02-03 @ 23:17:36
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0