Day from hell

Hemsk dag. Riktigt hemsk, och det förklarar väl humöret jag har varit på hela dagen. En sån här dag skulle jag lätt ha kunnat trilla dit på kolhydraterna, men jag har hållit mig!
Vaknade i morse och hann tänka att det var konstigt vad ljust det var ute. Hann halvvägs in i tanken att det var mysigt med ljuset innan jag fattade att något var galet. Fick tag i mobilen och kollade tiden: 09:36.

09:36!!! Jag börjar 09:00 och brukar gå upp 07:20 i vanliga fall. Fick total panik och kastade mig upp. Slet tag i ett plagg medan jag drog på mig skorna. Satte upp håret medan jag sprang mot t-banan och skickade ett mess till min chef och bad om ursäkt för att jag var sen. Letade som en galning efter SL-kortet, som var putsväck och blev tvungen att planka för att inte missa tåget.

Hade svettpärlor i pannan när jag kom fram till jobbet. Har känt mig risig hela dagen eftersom jag inte hann duscha eller fixa mig alls. Som tur var märkte ingen att jag var sen eftersom alla satt i möte på varsitt håll. Men allt har varit upp och ned för mig på grund av straten på dagen. Slängde i mig en sallad med kyckling och feta till lunch och i kväll har det blivit broccoli och sås med bacon och champinjoner. Ska försöka hålla mig borta från nötterna nu...

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh!! vet precis hur det känns.. försover man sig är hela dagen förstörd!!! värsta som finns!

2008-02-07 @ 08:47:35
URL: http://viktigsida.blogspot.com
Postat av: Marlene

Ajdå... det var alltså en sådan dag som man önskar att man aldrig vaknat till ungefär. Stackare... Hoppas du haft en bättre dag idag istället!
Mellanmålstips? Mja, jag brukar göra rullar av ost och skinka som jag mumsar på ibland. Nötter börjar jag känna mig ruskigt less på faktiskt. Frukt kan du ju äta också, eller blanda till en riktigt god smoothie! Kram

2008-02-07 @ 18:59:25
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: Elin

Helena: Verkligen! Ska försöka att inte göra det igen...
Marlene: Ja, jag funderar på att köra på just ost och skinka. Det gillar jag! :)

2008-02-07 @ 20:41:16
URL: http://giproject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0