Knakelibrak

I dag har jag varit hos en naprapat. Gissa om hon ojade sig över min nacke och mina axlar. Tydligen är jag nästan helt paj, hon sa att det skulle dröja innan vi lyckades ordna upp den där röran. Dessutom var jag lite sne i ryggen. Tänk vad några år framför en dator kan göra med kroppen, jag har ju för fan inte ens fyllt 25.

Men nu har vi i alla fall löst gåtan med den segdragna huvudvärken. Alltid något att vara glad över.

Gårdagen var ett enda GI-misslyckande, eftersom jag var ute på jobb precis runt lunch och kom tillbaka sent. Hade bestämt mig för att gottgöra för det i dag, och trots att jag var ruskigt sugen på att slänga upp en påse häxvrål på bandet på Ica, så avstod jag och köpte groddar och solrosskott till kvällens middagssallad istället. Fläskfilégryta till lunch och aprikoser till mellis. I kväll siktar jag att göra en stor sallad som ska räcka till lunch i morgon också, förmodligen med lufttorkad skinka, avokado och feta!

Kommentarer
Postat av: miss xl

Hej! Vi håller på att samla våra bästa viktminskningstips. Skriv in dina tips på min blogg under inlägget "miss XL's viktminkningstips". Det gör inget om du skriver tips som andra redan skrivit!

Kram från miss XL :)

2008-02-19 @ 19:50:26
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0