Soffpotatisen

Motivationen är inte borta. Det krävs nog mer motgångar än så för att ta bort det. Men jag tror nog att glöden har fått sig en liten törn, och sånt händer väl ibland.
Men jag vet ju att jag tränar för lite. En gång i veckan har det väl i snitt blivit de senaste veckorna och det är ju på tok för lite. Och tro mig - jag har väldigt dåligt samvete för det. Men jag ska försöka bättra mig.

I lördags tänkte jag "fuck GI, min brorsa gifter sig bara en gång (förhoppningsvis) och då ska jag fan äta lite bröllopstårta". Så det gjorde jag. Förutom det höll jag mig borta från kolhydrater under festen och frossade i lax och sparris och ostar istället. Dagen efter var dock något kämpigare och jag tog faktiskt några nävar jordnötsringar eftersom de stod framför näsan på mig och lockade.

Inget av det syntes på vågen i morse dock. Jag kan inte låta bli att tacka Gud för det:

Startvikt: 80,6 kg
Nuvarande: 78,6 kg
Totalt: -2,0 kg

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra jobbat! Och KLART man ska käka bröllopstårta!! det viktiga är ju att inte äta det varje dag utan se det som ett speciellt tillfälle vilket ju detta var.. Tycker du kämpar på bra!!! :-)
*peppar*

2008-02-04 @ 19:59:20
URL: http://viktigsida.blogspot.com
Postat av: Elin

Helena: Jag tog bort det mesta av tårtbottnen. Men det var gryyyymt gott! :)

2008-02-08 @ 18:17:26
URL: http://giproject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0