Synderskan

Är det normalt att kroppen blir helt knäpp när man käkar ordentligt med kolhydrater första gången? Min mage är helt tokig, jag har ont i huvudet och kinderna blossar.
I dag drog det ut på tiden innan jag kunde käka lunch och helt plötsligt tänkte jag att "nej, fuck it. Nu tar jag bara något". En impuls jag annars knappt hunnit tänka innan det har gått över. men idag orkade jag inte hålla på och kuta runt efter GI-vänlig mat. Så jag tog en moussaka på Ica och petade bort en del potatis. Tänkte att ingen kan dö av lite kolhydrater, men kände mig ändå som en syndare.

Nu känns det som hela kroppen håller på att explodera. Jag måste ha blivit grymt känslig mot kolisar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0