Tvärslut

För första gången har min middagsinspiration tagit slut. På riktigt. Just nu känns det som huvudet är helt uttömt på käk som man kan laga till utan att behöva besöka en delikatessbutik på Östermalm.
Nu har jag gjort allt som jag kan komma på, och därmed är hjärnkontoret nu tomt. Och jag som har en tid att passa på Ljunggrens...

Hade detta varit pre-GI hade jag slängt ihop en pasta. Finns dock inte på kartan nu, jag tänker ICKE trilla dit på grund av något så värdsligt som idétorka!!!

Ett glas vin på detta så rinner nog idéerna ur mig...

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är jag här igen. ;) Tonfisk är super att bunkra upp med så man har nåt att äta såna där dagar då man inte har några idéer. Bara att sleva upp på tallriken och göra lite sallad till, koka ett ägg och klicka dit lite creme fraiche så äre klart :)

2008-02-08 @ 18:57:51
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Elin

Emma: I know. Synd bara då att jag inte gillar tonfisk... Mitt substitut brukar vara färdiggrillad kyckling.

2008-02-09 @ 13:41:21
URL: http://giproject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0