Uppror

Okej, dagens läxa kommer i form av att jag nu lärt mig hur många torkade aprikoser man INTE kan äta på en dag: 12.
Min mage har varit i uppror hela eftermiddagen, och jag tänkte mig verkligen inte för innan jag kom på hur många det blivit. Det är ju sååå gott! Men jag får väl skylla mig själv när jag glömmer mina andra mellanmål hemma...

Nu ska jag slänga in fyra laxfiléer i ugnen och göra en stor smarrig sallad till! Mitt påfund med den här laxen är bland det bästa jag har kläckt ur mig någonsin tror jag. Gott, smidigt och nyttigt! Tror inte det kan bli bättre.

Dagens:
Frukost: yoghurt, blåbär och fröblandningen.
Mellanmål: Torkade aprikoser (duh).
Lunch: Sallad med parmaskinka, feta och soltorkade tomater.
Mellanmål: Inget tyvärr.
Middag: Lax, sallad med avokado och pinjenötter.
Träning: 35 minuter promenad innan frukost, 15 min efter lunch.

Kommentarer
Postat av: Helena

ajdå.. illa med aprikoserna! men lätt att det blir sådär :-)

Hihi.. så du skulle se ut som Marge simpsons syrror hihi.. förhoppningsvis inte prata med så djup, skrovlig röst som de har hihi.. :-)

2008-02-13 @ 21:46:24
URL: http://viktigsida.blogspot.com
Postat av: Marlene

Duktig du är! Har du fått in bra rutin på att promenera innan frukost nu eller? Känner igen det där med de torkade aprikoserna. Farlig frukt dedär ;) Ha en bra dag! Kram

2008-02-14 @ 08:04:42
URL: http://solkatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0