Chickflick-feber

När man håller på och försöker gå ned i vikt kanske man ska unna sig nya träningskläder, en par snygga gympadojor eller något annat hurtigt. INTE dvd-filmer. Något som man enbart kan avnjuta stillasittande i soffan, precis den platsen där man samlats på sig övervikten.

Men: jag skiter i det nu. I duschen kom jag nyss på att jag skulle köpa hem alla de filmerna som jag när jag var yngre hade på video och kollade på om och om igen. Typ chickflicks, även om jag avskyr det namnet. Och turligt nog upptäckte jag att Cdon har kampanj på ALLA de fyra första jag sökte på.

*Dirty dancing
*Pretty Woman
*Cry baby
*Pianot


Det kommer bli en lååång beställning det här!

Uppdatering: Japp, det blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0